برای دانلود کلیک کنید برای دانلود کلیک کنید توجه توجه دانلو د کتاب و نرم افزار مفید - معرفت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
معرفت
شنبه 93 فروردین 30 :: 12:5 عصر ::  نویسنده :

هو

دانلود کتاب ونرم افزار نیش ها و نوش ها

نرم افزار «نیش‌ها و نوش‌ها»
نرم افزار «نیش‌ها و نوش‌ها» ، مجموعه‌ای از هشدارهای روان‌شناختی به همراه معرفی نکات مهم و کلیدی برای یک «زندگی عاقلانه و شادمانه» در قالب کتاب، سایت و نرم افزار است. این نرم افزار عمدتاً بر مبنای مشاوره های واقعی و مشاهدات نگاشته شده، و به «مشکلات و چالش‌های جوانان در سنین بلوغ»، «آمادگی برای زندگی مشترک»، «مشکلات دوران خواستگاری، نامزدی و ازدواج» ، «مشکلات پس از ازدواج و آداب بهتر زیستن»، «سوء استفاده ها و خیانتهای طرفین در زندگی مشترک» ، «مشکلات ازدواجهای مدت دار و یا اختلافات سنین» و ... در قالبی بسیار زیبا و با لحنی شیرین پرداخته است. و برای اولین بار در اینترنت توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به صورت رایگان عرضه می گردد.
همچنین به دلیل استفاده از منابع غنی علمی و آموزشی در آن به دانشجویان رشته روان شناسی، مشاوران و مراکز مشاوره و تربیت مربی نیز توصیه می‌شود.
این نرم افزار به سهم خود خواسته باری از دوش‌ها بر دارد و نهایت سعی خود را مبذول داشته است و مشکلات مانند زخم عمیقی است که با مرهم این نرم افزار التیام نمی یابد اما کسب آگاهی و افزایش شناخت بی شک به قدر خود می تواند طعم زندگی شیرین را به ما بچشاند.
بخش‌های اصلی نرم افزار
1- مصرع اول( خانم ها): شامل نکات و هشدارهای روان شناختی برای زنان و دختران نوجوان و جوان است.دراین بخش 103 هشدار در 6 قسمت ازدواج تاریخ دار ، ازدواج ، دام ها ، گوناگون ، زندگی زناشویی و مشکلات بیوه زنان ارائه شده است.

2- مصرع دوم(آقایان): شامل نکات و هشدارهای روان شناختی برای مردان و پسران نوجوان و جوان است.در این بخش61 هشدار در 4 قسمت ازدواج ،خانواده ، قبل از ازدواج و گناه ارائه شده است.
3- بیت کامل( خانواده): شامل نکات تربیتی و هشداری های روان شناختی مشترک برای زنها و شوهرهاست.در این بخش70 هشدار در 4 قسمت ارتباط زن و شوهر، تربیت فرزند ،قبل و حین ازدواج و آیین بهتر زیستن ارائه گردیده است.
دانلود این نرم افزار: http://www.askdin.com/thread12940.html
دانلود کتاب هشدار برای کبری( مخصوص خانم ها) http://www.askdin.com/thread33366.html




موضوع مطلب :